Ostatnie lata zapisały się w historii ludzkości jako czas dynamicznych zmian, rozwoju nowoczesnych technologii oraz wzrostu znaczenia wiedzy. Współczesny człowiek żyje w świecie, który jest stechnicyzowany, zaplanowany i wyznaczony.
Długi ogon – niedoceniana forma pozycjonowania
Większość osób, które decydują się na prowadzenie sklepu internetowego, serwisu czy bloga, posiada wiedzę o pozycjonowaniu mniej więcej na tym samym poziomie, co widzowie „Ostrego dyżuru” o medycynie po obejrzeniu kilku odcinków.
Czytaj dalej
Reklama sklepu internetowego na Facebooku
Klienci, którzy są fanami sklepu internetowego na Facebooku kupują częściej i więcej. Dołącz do właścicieli sklepów, którzy wykorzystują tę niesamowitą możliwość, aby zwiększać liczbę klientów i internetową sprzedaż.
Dostępność stron sklepów internetowych
Wydaje się, że właściciele sklepów internetowych nie zawsze liczą się z potrzebami niepełnosprawnych użytkowników. Przez to już na starcie rezygnują z potencjalnych klientów, którzy zmagają się z cyfrowym wykluczeniem.
„Pozycjonowanie Chorzów” – wykorzystaj potencjał lokalnego SEO!
Planując otwarcie własnej działalności gospodarczej, musimy dokładnie przemyśleć strategię promocji naszego nowego biznesu. Do wyboru mamy bogaty wachlarz możliwości, w jaki sposób będziemy mogli wypromować swoją markę.
Google AdWords – sposób na skuteczną reklamę
Firma Media Force – partner Google, oferuje naszym klientom skorzystanie z promocji za pośrednictwem linków sponsorowanych.
Nowe prawo w sklepach internetowych
Co zmienić w sklepie internetowym w związku z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.? Jakie klauzule wprowadzić do regulaminu? Co zmienić w funkcjonalnościach? Na te pytania muszą znaleźć odpowiedź przedsiębiorcy, którzy sprzedają przez Internet.
Strona internetowa dla psychoterapeuty?
Działając na rynku przynajmniej kilka lub kilkanaście lat można mieć jako psychoterapeuta dość wyrobioną pozycję. Dodatkowo ludzie zapamiętują miejsce, kojarzą osobę z nazwiska, polecają znajomym. Gabinet takiego psychoterapeuty już „rozkręcony” może całkiem nieźle działać bez strony internetowej. W zdecydowanie gorszej sytuacji są ci dopiero startujący ze swoim gabinetem.
Jak z zyskiem prowadzić sklep internetowy?
Rozmowa z Tomaszem Wincenciakiem – właścicielem sklepu StrefaKierowcy.pl, laureatem tegorocznego rankingu Ceneo Zaufane Opinie. Swoją działalność gospodarczą prowadzi od kilku lat. Z czytelnikami serwisu MamBiznes.pl postanowił podzielić się doświadczeniem i kilkoma radami, jak zdobyć zaufanie klientów e-sklepu.
Jak przyciągnąć klientów do e-sklepu
Coraz częściej internetowi sprzedawcy muszą szukać sposobów na to, jak sprawić, aby strona sklepu pojawiała się użytkownikom w wynikach wyszukiwania na dobrym miejscu. Jest kilka sposobów na to, jak przyciągnąć ich na naszą stronę.