Spotkanie zostanie zorganizowane już po raz trzeci. Będzie okazja, by dowiedzieć się czegoś na temat skutecznych technik internetowego marketingu. W branży e-commerce trzeba być na bieżąco. Czytaj dalej
Spotkanie zostanie zorganizowane już po raz trzeci. Będzie okazja, by dowiedzieć się czegoś na temat skutecznych technik internetowego marketingu. W branży e-commerce trzeba być na bieżąco. Czytaj dalej
Wydaje się, że póki co właściciele sklepów internetowych, którzy powątpiewali, że uda im się dostosować sklep internetowy do unijnego prawa przed 13 czerwca, mogą trochę odetchnąć. Sejm uchwalił vacatio legis, które ma potrwać do końca roku.
O tym, że e-commerce rośnie w siłę chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jednak łatwość wejścia na rynek powoduje, że właściciele e-sklepów muszą się sporo nagłowić, zanim odkryją własną metodę na dotarcie do klientów. Sprzedaż dóbr luksusowych może okazać się strzałem w dziesiątkę. Czytaj dalej
Strony responsywne to od jakiegoś czasu „must have” większości internetowych przedsiębiorców. O tym, że liczba osób korzystających ze smartfonów rośnie w bardzo szybkim tempie widzimy z dnia na dzień.
Dobre oprogramowanie e-sklepu to podstawa. Problem polega na tym, że każdy trochę inaczej to określenie interpretuje. Na co warto zwrócić uwagę, wybierając soft pod własny sklep internetowy?
Ostatnio bardzo dużo mówi się o urządzeniach mobilnych i możliwościach, które dzięki nim zyskuje użytkownik. Być może w niedługim czasie smartfon zastąpi tradycyjny telefon komórkowy.
Aptus.pl otrzymał niezwykłe wyróżnienie. Nasi przyjaciele z zabrzańskiego oddziału Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami obdarowali nas dyplomem za pomoc w działaniach na rzecz ochrony zwierząt.
Ranking Zaufane Opinie po raz kolejny wyłonił najbardziej wiarygodne e-sklepy. Wśród zwycięzców znalazły się witryny oparte na oprogramowaniu AptusShop.
Czym e-sklepy przyciągają, a czym zrażają do siebie klientów? Vouchercloud wziął pod psychologiczną lupę zachowania e-konsumentów i ich przyzwyczajenia, by dowiedzieć się, co tak naprawdę motywuje ich do zakupów w Internecie.
Pod koniec marca 2013 roku wystartowała nowa platforma telewizji cyfrowej, powstała w wyniku połączenia platform Cyfra+ i N. Posiadając wszystkie atuty w garści – czyli treść (Cyfra+, ITI) oraz technologię (N) – nowa platforma była skazywana na sukces. Jednak błyskawicznie po starcie pojawiły się problemy, z którymi platforma NC+ nie potrafi sobie poradzić już prawie miesiąc.