W jednym z ostatnich wpisów obiecywałam, że wkrótce na blogu pojawi się tekst o najczęściej popełnianych błędach w ramach e-mail marketingu. Udało mi się zająć tym tematem szybciej, niż myślałam i już dziś zapraszam na pierwszą część rozważań na ten temat. Czytaj dalej
Kolejna edycja Social Media Day już 22 marca!
Już w przyszły piątek (22.03) we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja Social Media Day.
Na konferencjach w ramach SMD poruszane są oczywiście zagadnienia związane z social media, jednak każde spotkanie poświęcone jest innemu problemowi.
Najbliższa konferencja poświęcona będzie wpływowi Internetu na polskie media, a dokładniej relacji pomiędzy wydawcami tradycyjnymi oraz internetowymi. Uczestnicy i prelegenci będą zastanawiać się nad tym, jak wirtualna rzeczywistość i media społecznościowe wpłynęły i ciągle wpływają na zmiany mediów tradycyjnych – prasy, telewizji, radia.
Zapowiada się ciekawie, chociażby ze względu na prelegentów, jacy pojawią się na spotkaniu
Po więcej informacji zainteresowanych zapraszamy na stronę poświęconą eventowi:
Za ile? Za darmo!
Gdzie? Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego (Sala Wielka Zachodnia, ul. Joliot-Curie 15, 50-383 Wrocław)
Kiedy i o której? 22 lutego 2013, start godzina 17:00 (po konferencji afterparty…)
E-mail marketing – spam, czy skuteczna forma komunikacji z klientem?
Coś niecoś usłyszałeś o email marketingu, ale nie do końca wiesz, jak się za niego zabrać? Nie jesteś też pewien, czy opcja wysyłania maili do klientów, jest faktycznie dobra? Opowiem Ci dziś trochę o e-mail marketingu, jako jednej z opcji promowania oferty Twojego sklepu, a także utrzymywania relacji z klientami Twojej firmy lub zainteresowanymi nią ludźmi. Czytaj dalej
Inwestycja w e-biznes, czyli jak założyć sklep internetowy cz. 2
Zgodnie z obietnicą, dziś słów kilka dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jak otworzyć sklep internetowy, ale nie do końca wiedzą, jak się do tego zabrać.
Bez zbędnych wstępów, przechodzimy do sedna sprawy. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy już posiadają sklep i chcą poszerzyć działalność na rzeczywistość wirtualną, mogą spokojnie pominąć punkt pierwszy. Resztę zapraszam do przeczytania całości!
Formalności, czyli robota papierkowa i wizyta w urzędach
Niezależnie od tego, czy będziesz sprzedawał tylko w sieci, czy będzie to jednocześnie działalność off- oraz on-line, musisz załatwić dokładnie takie same sprawy formalne – związane z założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej.
Inwestycja w e-biznes, czyli jak założyć sklep internetowy cz. 1
Chcesz otworzyć własny sklep internetowy, ale nie za bardzo wiesz, jak się za to zabrać i jak to wszystko wygląda od strony formalnej i technicznej?
Na naszym blogu pojawi się jutro tekst o tym, jak otworzyć sklep internetowy. Czyli czego się od nas dowiesz? Powiemy troszkę o stronie formalnej przy zakładaniu e-sklepu, a także o kilku wyborach, jakich będziesz musiał dokonać na drodze do stworzenia swojego internetowego biznesu.
Tekst przygotowaliśmy z myślą o trzech przypadkach:
1. Masz swój sklep, sprzedajesz offline, a teraz chcesz zacząć sprzedawać też w sieci
2. Nie masz własnej firmy, ale masz pomysł na sklep i zamierzasz uruchomić go właśnie w Internecie (lub między innymi w Internecie)
3. Masz pomysł na dedykowany sklep internetowy.
A jak w znacznym skrócie wygląda zakładanie własnego sklepu internetowego krok po kroku od Twojej strony? Powinieneś zacząć od załatwienia formalności związanych z zarejestrowaniem firmy, wybrać oprogramowanie sklepu (twórcę sklepów internetowych), zdecydować się na hosting oraz wybrać domenę dla witryny, zdecydować się, jak chcesz żeby działał i wyglądał Twój sklep oraz oczywiście wystartować online i wypromować działalność.
Wbrew pozorom nie jest to wcale takie skomplikowane i trudne. Po więcej zapraszamy jutro na naszego bloga…
Witamy na naszym blogu!
Witamy wszystkich na naszym nowym blogu!
Nowy projekt jest w głównej mierze odpowiedzią na Wasze pytania, czyli te, które dość często zadają nam nasi klienci. W skrócie o nas – jesteśmy firmą Aptus.pl, a wśród naszej oferty znajduje się między innymi tworzenie rozwiązań e-commerce, aplikacji internetowych, a także reklamowych i informacyjnych stron internetowych (więcej informacji o firmie tutaj).
Mamy nadzieję, że pojawiające się u nas wpisy będą odpowiedzą właśnie na Wasze pytania, a do czytania zapraszamy głównie przyszłych i obecnych przedsiębiorców oraz osoby zainteresowane marketingiem internetowym i tematyką e-commerce.
Podzielimy się z Wami naszym doświadczeniem w zakresie tworzenia sklepów internetowych, procesu ich powstawania, zarówno od strony technicznej, logistycznej, jak i prawnej. Odpowiemy Wam na pytania dotyczące tego, co musicie zrobić, żeby założyć własny sklep lub, żeby Wasza inwestycja w stronę internetową (wirtualną wizytówkę firmy), była udana. Będziemy Wam opowiadać o tym, jak promować firmę w sieci, a także jak budować trwałe relacje z klientami.
Zapraszamy przede wszystkim do komentowania wpisów oraz do zadawania pytań. To w końcu one są naszą inspiracją do kolejnych wpisów.