Panel administracyjny sklepu AptusShop jest przyjazny dla użytkownika. Uprawnieni przez właściciela sklepu administratorzy, mają możliwość intuicyjnego zarządzania wszystkimi produktami oraz treściami zamieszczanymi w witrynie sklepowej bez konieczności kodowania HTML. Dzięki temu, że zmiany w sklepie można dokonywać samodzielnie i na bieżąco, witryna sklepowa może być zawsze aktualna, a więc atrakcyjna i wiarygodna dla kupujących.
Wygodny panel administracyjny
Zarządzanie bazą produktów
Każdy uprawniony administrator może z łatwością edytować bazę danych produktów. Dotyczy to zarówno podstawowych danych jak nazwa, ceny, opis, zdjęcia, jak i dodatkowych atrybutów takich jak słowniki czy przypisanie do promocji. Opisy produtków wprowadzane są przy pomocy specjalnego edytora, gdzie użytkownik sam formatuje tekst, wprowadza zdjęcia, linki itp. Dokonane zmiany odnoszą natychmiastowy skutek na stronach sklepu, które przentowane są klientom.
Zarządzanie treścią podstron i stroną główną sklepu
Intuicyjny panel administracyjny pozwala na zarządzanie treścią wyświetlaną na stronach informacyjnych sklepu. Szczególne znaczenie ma strona główna sklepu, która wyposażona jest w oddzielny moduł zarządzania. Dzięki niemu na głównej stronie sklepu można wyeksponowć najważniejsze treści w formie graficznej i tekstowej.
Zoptymalizowany panel zamówienia
Przy projektowaniu programu sklepu internetowego AptusShop duży nacisk położony został na to, aby proces składania zamówienia był jak najbardziej intuicyjny i wygodny dla kupujących. Nie mniej istotną kwestią było zapewnienie jak najlepszej obsługi zamówień od strony administratora. Panel zamówień łączy w sobie dużą liczbę opcji wraz z przejrzystym interfejsem użytkownika. Dodatkowo istnieje możliwość usprawnienia procesu realizacji zamówień przez możliwość wdrożenia modułów kompletacji zamówień czy funkcjonalności wspomagających współpracę z firmami kurierskimi.
Uprawnienia administratorów
Oprogramowanie sklepu umożliwia zarządzanie nie tylko kontami klientów, ale i administratorami sklepu. Różni administratorzy mogą posiadać odmienne uprawnienia, przez co będą oni mieć dostęp do wszystkich bądź tylko wybranych obszarów panelu administracyjnego sklepu. Dzięki temu pracownicy sklepu może mieć przydzielone określone zadania, z ograniczeniem dostępu wyłącznie do swojego obszaru.