Opineo
Nawiązaliśmy współpracę z nowym serwisem oceniającym sklepy internetowe i produkty w nich sprzedawane - Opineo.pl.
Opineo.pl to największy w Polsce serwis gromadzący opinie konsumentów na temat sklepów internetowych, produktów i firm. Powstał w 2006 roku, by ułatwić klientom podejmowanie trafnych decyzji zakupowych. Jego misja to: „propagowanie bezpiecznych zakupów przez Internet poprzez wzajemną wymianę opinii i doświadczeń”.
Każdego miesiąca serwis Opineo.pl odwiedza milion unikalnych użytkowników (wg Google Analytics). Weryfikują tu oni uczciwość i rzetelność sklepów internetowych oraz dzielą się z innymi własnym doświadczeniem zakupowym. Miesięcznie konsumenci zamieszczają w serwisie ponad 140 tysięcy komentarzy potransakcyjnych. Dzięki ich aktywności, Opineo.pl pobudza e-sklepy do ciągłego podnoszenia standardów obsługi.
Obok wiarygodnych recenzji potransakcyjnych, serwis udostępnia również podstawowe informacje o sprzedawcach internetowych oraz o asortymencie e-sklepów. Sklepy internetowe i firmy współpracujące z Opineo.pl otrzymują certyfikat Słucham Swoich Klientów. Te, które zdecydują się na stały monitoring poziomu obsługi, otrzymują Znak Jakości Usług Q. Zdobywcy najwyższych ocen konsumenckich kwalifikują się do udziału w prestiżowych rankingach Opineo.pl, od lat cieszących się zainteresowaniem konsumentów, mediów i całej branży.
Dynamiczny rozwój rynku e–commerce wymusił na klientach konieczność weryfikacji jakości usług oferowanych przez sprzedawców internetowych. Serwis Opineo.pl jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów poszukujących w sieci wiarygodnych informacji o sklepach internetowych oraz miejscem, gdzie mogą oni takie sklepy ocenić. Od początku swojego istnienia zgromadził już blisko 5 milionów opinii, a z każdym dniem klienci publikują tysiące nowych recenzji.